Балаларды тәрбиелеу және тәрбиелеудегі/оқудағы негізгі проблемаларды шешу туралы өте маңызды мақала. Бұл туралы бүгін ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметінде өткен брифингте ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму вице-министрі Светлана Жақыпова мәлім етті. lifedeeper.ru ескерту.
Барлық құқықтар қорғалған. Материалдарды кез келген пайдалану тек қана гиперсілтеме болғанда ғана рұқсат етіледі. https://bilimdinews.kz/?p=63793 - неге қазіргі заман балалары оқи алмайды, күте алмайды және скуканы қиындатады
Балаларды тәрбиелеу және тәрбиелеудегі/оқудағы негізгі проблемаларды шешу туралы өте маңызды мақала. Бұл туралы бүгін ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметінде өткен брифингте ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму вице-министрі Светлана Жақыпова мәлім етті. lifedeeper.ru. Иллюстрация: Shiori Matsumoto мен эрготерапевт балалармен, ата-аналармен және оқытушылармен көп жылдық жұмыс тәжірибесі бар. Менің ойымша, біздің балалар көптеген аспектілерде нашар болады. Естимін, бір және сол әр мұғалім, оның встречаю. Кәсіби терапевт ретінде мен қазіргі заманғы балалардағы әлеуметтік, эмоциялық және академиялық белсенділіктің төмендеуін, сонымен қатар – төмен оқытудағы және басқа да бұзушылықтары бар балалар санының күрт артуын көремін. Біз қалай білеміз, миы дұрыс. Қоршаған ортаның арқасында біз миымызды "күшті" немесе "әлсіз"жасай аламыз. Мен біздің ең жақсы ниетімізге қарамастан, біз, өкінішке орай, біздің балаларымыздың миын дұрыс емес бағытта дамытатынымызға шын жүректен сенемін. Мен неге: 1. Балалар келеді және қашан келеді бәрін алады "Мен аш!"- "Бір секундтан кейін бір нәрсе сатып аламын". "Мен ішгім келеді". – "Сусындары бар автомат". "Маған скучно!"– "Возьми телефон". Өз қажеттіліктерін қанағаттандыруды кейінге қалдыру мүмкіндігі-бұл болашақ табыстың негізгі факторларының бірі. Біз балаларымызды бақытты етуді қалаймыз,бірақ өкінішке орай, біз оларды қазіргі уақытта ғана бақытты және ұзақ мерзімді перспективада бақытсыз етіп жасаймыз. Сіздің қажеттіліктеріңізді қанағаттандыруды кейінге қалдыра білу-стресс жағдайында жұмыс істеу қабілетін білдіреді. Біздің балалар біртіндеп аз стресстік жағдайлармен күреске дайын емес, нәтижесінде олардың өмірінде жетістікке жетуіне үлкен кедергі болады. Біз балалардың сыныптағы, сауда орталықтарындағы, мейрамханалар мен ойыншық дүкендеріндегі өз тілектерін қанағаттандыра алмайтынын жиі көріп отырмыз, себебі ата-аналар оның миын қалайтын нәрселерді дереу алуға үйретті. ⠀ 2. Бізде шектеулі әлеуметтік қарым-қатынас көп, сондықтан да біз балаларға гаджеттер береміз. Бұрын балалар көшеде ойнап, экстремалды жағдайда өздерінің әлеуметтік дағдыларын дамытқан. Өкінішке орай, гаджеттер балаларды ашық ауада серуендеді. Сонымен қатар, технология ата-аналарды балалармен қарым-қатынас жасау үшін қол жетімділігі аз болды. Баланың орнына "отыратын" Телефон оны сөйлесуге үйретпейді. Көптеген табысты адамдарда әлеуметтік дағдылар дамыған. Бұл басымдық! Ми үйреніп, жаттыққан бұлшық еттер сияқты. Егер сіз бала велосипедпен жүре алатын болса, сіз оны сырғанауға үйретеді. Егер сіз бала күте алатыныңызды қаласаңыз, оны шыдамдылыққа үйрету керек. Егер сіз бала сөйлесуді қаласаңыз, оны әлеуметтендіру қажет. Сол сияқты барлық басқа дағдыларға қатысты. Ешқандай айырмашылық жоқ! 3. Шексіз көңілді біз балаларымызға жасанды әлем жасадық. Онда скуки жоқ. Бала суға батқан соң, біз оны қайтадан тартамыз, өйткені әйтпесе біз өзіміздің ата-ана парызымызды орындамаймыз деп ойлаймыз. Біз екі түрлі дүниеде өмір сүреміз: олар өз "Көңілді әлемінде", ал біз доспыз,"жұмыс әлемінде". Неге балалар бізге ас үйде немесе кір жуатын жерде көмектеспейді? Неге олар өз ойыншықтарын жинамайды? Бұл қарапайым монотонды жұмыс, ол миды скучно міндеттерді орындау кезінде жұмыс істеуге үйретеді. Бұл мектепте оқыту үшін талап етілетін "бұлшық". Балалар мектепке келіп, хат жазу уақыты келгенде, олар: "Мен істей алмаймын, бұл өте қиын, тым скучно"деп жауап береді. Неліктен? Өйткені жұмыс істеуге қабілетті "бұлшықет" шексіз көңілді жаттығады. Ол жұмыс кезінде ғана жаттығады. 4. Гаджеттер технологиясы біздің балалар үшін тегін бала күтуші болды, бірақ бұл көмек үшін төлеу керек. Біз балаларымыздың жүйке жүйесімен, олардың көңіл-күйімен және өз тілектерінің қанағаттандырылуын кейінге қалдыра алатын қабілеттерімен төлейміз. Виртуалды шындыққа қарағанда күнделікті өмір скучна. Балалар сыныпқа келгенде, олар адамдардың дауыстарымен және графикалық жарылыстар мен экрандарда көруге үйренген арнайы эффекттерге қарсы барабар визуалды стимуляциямен кездеседі. Виртуалды шындық сағаттарынан кейін балаларға сыныпта ақпаратты өңдеу қиын, себебі олар бейне ойындар ұсынатын жоғары ынталандыру деңгейіне үйренген. Балалар стимуляция деңгейі төмен ақпаратты өңдеуге қабілетті емес және бұл олардың академиялық міндеттерді шешу қабілетіне теріс әсер етеді. Технологиялар да біздің балаларымыздан және біздің отбасыларынан бізді эмоционалды түрде алыстатады. Ата – аналардың эмоционалдық қолжетімділігі-бұл балалар миы үшін негізгі қоректік зат. Өкінішке орай, біз бірте-бірте балаларымызды одан айырамыз. 5. Балалар "менің ұлым көкөністерді ұнатпайды"әлемді басқарады. "Ол ерте ұйықтауға ұнамайды". "Ол таңғы асқа ұнамайды". "Ол ойыншықты ұнатпайды, бірақ планшетті жақсы біледі". "Ол өзі киінгісі келмейді". "Ол өзі жалқайды". Бұл Мен үнемі ата-анадан естимін. Балалар бізге қай уақыттан бастап, оларды қалай тәрбиелейді? Егер оларды ұсыну болса, олардың бәрі-ірімшік және пирожный макарондар бар, теледидар көруге, планшетте ойнауға және ешқашан ұйықтауға болмайды. Біздің балаларымызға қалай көмектесеміз, егер оларға олар үшін жақсы нәрсе емес, не қалайтынын беретін болсақ? Дұрыс тамақтанбастан және түнгі ұйқысыз біздің балалар мектепке тітіркенген, үрейленген және немқұрайлықпен келеді. Сонымен қатар, біз оларға дұрыс Жолдау жібереміз. Олар не істеу керектігін үйренеді, не істеу керек, не істеу керек емес. Оларда "істеу керек"деген түсінік жоқ. Өкінішке орай, Өмірде біздің мақсаттарымызға қол жеткізу үшін бізге қажет нәрсе емес, қажет нәрсе жасау керек. Егер бала студент болғысы келсе, ол оқу керек. Егер ол футболшы болғысы келсе, күн сайын жаттығу қажет. Біздің балалар нені қалайтынын біледі, бірақ оларға осы мақсатқа жету үшін не істеу қиын. Бұл қол жетпейтін мақсаттарға алып келеді және балаларды көңілсіз қалдырады. Олардың миын жаттықтырыңыз! Сіз баланың миын үйретуге және оның өмірін өзгертуге болады, сондықтан ол әлеуметтік, эмоциялық және академиялық салада табысты болады. Міне: 1. Балалар шеңберін орнатудан қорықпаңыз, оларға бақытты және сау болу үшін қажет. - Ас қабылдау кестесін, ұйқы уақытын және гаджеттер уақытын құрастырыңыз. – Олар не қалайтынын немесе қалайтынын емес, балалар үшін жақсы деп ойлаңыз. Кейінірек олар сізге рахмет айтады. - Тәрбие-ауыр жұмыс. Сіз олар үшін жақсы нәрсе жасауға мәжбүр ету үшін креативті болуы керек, бірақ көп уақыт олар қалаған нәрсеге толық қарама-қарсы болады. - Балаларға таңғы ас пен қоректік тағам қажет. Олар көшеде серуендеп, келесі күні мектепке оқуға дайын болу үшін уақытында ұйықтауы керек. – Оларға ұнамайтын нәрсені Көңілді, эмоционалдық-ынталандырушы ойынға айналдырыңыз. 2. Гаджеттерге кіруді шектеңіз және балалармен эмоционалдық жақындығын қалпына келтіріңіз – оларға гүл сыйлаңыз, күлімсіреп, оларды қиып тастаңыз, рюкзакта немесе жастықтың астына жазба қойыңыз, мектептен түскі астан шығарып, бірге билеңіз, бірге жүгіріп, жастыққа бетіңіз. - Отбасылық кешкі ас ұйымдастырыңыз, үстел ойындары ойнаңыз, велосипедпен бірге серуендеуге барыңыз және кешке шаммен жүріңіз. 3. Оларды күтуді үйретіңіз! - Скучать-қалыпты жағдай, бұл шығармашылыққа алғашқы қадам. - "Мен қалаймын" және "Мен аламын"арасындағы күту уақытын біртіндеп арттырыңыз. - Гаджеттерді машина мен мейрамханаларда пайдаланбауға тырысыңыз және балаларды күтіп, әңгімелесіп немесе ойнап үйретіңіз. - Тұрақты перекустарды шектеңіз. 4. Баланы ерте жастан бастап монотонды жұмыс істеуге үйретіңіз, себебі бұл болашақ жұмысқа қабілеттіліктің негізі – киім жинау, ойыншықтарды жинау, киім ілу, азық-түлік ашу, төсек толтыру. - Креативті болыңыз. Ми оң нәрсе оларды байланыстыру үшін осы міндеттерді көңілді жасаңыз. 5. Оларды әлеуметтік дағдыларға үйретіңіз бөлісуге, ұтуға және ұтуға, басқаларды мақтауға, "рахмет" және "өтінеміз"деп айтуға үйретіңіз. Менің терапевт жұмыс тәжірибемнен шыға отырып, ата-аналар тәрбиеге деген өз көзқарасын өзгерткен кезде балалар өзгеретінін айта аламын. Балалардың миын оқыту және жаттықтыру арқылы өмірде табысқа жетуіне көмектесіңіз.
Барлық құқықтар қорғалған. Материалдарды кез келген пайдалану тек қана гиперсілтеме болғанда ғана рұқсат етіледі. https://bilimdinews.kz/?p=63793 - неге қазіргі заман балалары оқи алмайды, күте алмайды және скуканы қиындатады
Copyright © BenchMark Consulting 2018-2024. Все права защищены